Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Webinář: Jak na zákaznickou podporu v zahraničí
Jak nastavit a automatizovat zákaznickou podporu e‑shopu v zahraničí, aby byla úspěšná? Jak mám vybrat ten správný systém pro poskytování zákaznické podpory? A je lepší in‑house řešení nebo outsourcing? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci se SupportBoxem.
Přečíst článekExpanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět
Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu
Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.
Přečíst článekExpanze e‑shopu do Španělska: Co byste měli vědět
Objevte potenciál španělského e‑commerce trhu a rozšiřte své podnikání.
Španělsko. To není jen flamenco a tapas. Je to především země s rostoucím e‑commerce trhem a tím i značnou příležitostí pro úspěšnou expanzi českých nebo slovenských e‑shopů právě do této země.
Přečíst článekKlíčová pravidla pro úspěšnou zákaznickou podporu v zahraničí
V společném článku s naším partnerem SupportBox jsme se zaměřili na význam zákaznické podpory při expanzi a na to, jakým způsobem může pozitivně ovlivnit váš úspěch na nových trzích. V třech důležitých krocích jsme shrnuli vše potřebné, co je o zákaznické podpoře při expanzi do zahraničí nutné znát.
Přečíst článekProč outsourcovat zákaznickou podporu
Představte si, že zákaznická podpora je jako komplikovaná skládačka, ale bez návodu a s tisíci malými dílky, z nichž každý mluví jiným jazykem. Když se ocitnete v této situaci, jednoduché řešení se může zdát jako zázrak: outsourcovaní zákaznické podpory od těch, kdo znají každý krok této náročné hry. Chcete‑li vyřešit tuto složitou hlavolamovou hru, nemusíte být superhrdinové. Stačí mít na své straně tým odborníků, kteří rozumí zákaznické podpoře ve všech jejích podobách. Outsourcovaní může být klíčem k úspěchu ve světě, kde hranice neexistují a kde jsou spokojení zákazníci tou největší odměnou.
Přečíst článekPřeklad a lokalizace webu a e‑shopu: Klíč k úspěchu v zahraničí
Chcete, aby váš web a e-shop v zahraničí působil důvěryhodně? Klíčem jsou překlady, které obsahují správná klíčová slova a znějí přirozeně. Díky moderním technologiím, jako jsou CAT a Machine Translation, získáte kvalitní SEO překlady za výhodnou cenu.
Přečíst článekExpanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět
Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.
Přečíst článekProč (ne)používat strojový překlad e‑shopu
Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.
Přečíst článekExpanze do Německa: povinnost registrace obalů už platí!
Jde o jednu z výrazných charakteristik německého e‑commerce trhu. Důraz na udržitelnost ve světě online nákupů navíc vyžaduje legislativa pro celé Německo. A to velmi přísně. Pokuta za její nedodržení může dosáhnout až 200 tisíc EUR. Plníte novou povinnost registrace obalů v Německu při expanzi na místní e‑commerce trh svědomitě?
Přečíst článekCo je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí
Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby e‑shop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého e‑shopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?
Máte e‑shop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace e‑shopu.
PŘEČÍST ČLÁNEKZákaznická podpora jako podmínka úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí
Uvažujete nad nastavením zákaznické podpory tak, aby podporovala rozvoj vašeho e‑shopu v zahraničí? Jak moc je zákaznická podpora při expanzi e‑shopu důležitá? A co musí zákaznická podpora obsahovat, aby byla efektivní? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém článku.
PŘEČÍST ČLÁNEK