Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Webinář: Jak na zákaznickou podporu v zahraničí
Jak nastavit a automatizovat zákaznickou podporu e‑shopu v zahraničí, aby byla úspěšná? Jak mám vybrat ten správný systém pro poskytování zákaznické podpory? A je lepší in‑house řešení nebo outsourcing? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci se SupportBoxem.
Přečíst článekExpanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět
Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu
Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.
Přečíst článekLegislativní změny pro provozovatele e‑shopů v roce 2024
Od 1. 1. 2024 dochází k řadě legislativních změn. V tomto článku se zaměříme na nejvýznamnější změny, které mají přímý dopad na provozovatele e‑shopů.
Přečíst článekExpanze e‑shopu do Španělska: Co byste měli vědět
Objevte potenciál španělského e‑commerce trhu a rozšiřte své podnikání.
Španělsko. To není jen flamenco a tapas. Je to především země s rostoucím e‑commerce trhem a tím i značnou příležitostí pro úspěšnou expanzi českých nebo slovenských e‑shopů právě do této země.
Přečíst článekKlíčová pravidla pro úspěšnou zákaznickou podporu v zahraničí
V společném článku s naším partnerem SupportBox jsme se zaměřili na význam zákaznické podpory při expanzi a na to, jakým způsobem může pozitivně ovlivnit váš úspěch na nových trzích. V třech důležitých krocích jsme shrnuli vše potřebné, co je o zákaznické podpoře při expanzi do zahraničí nutné znát.
Přečíst článekProč outsourcovat zákaznickou podporu
Představte si, že zákaznická podpora je jako komplikovaná skládačka, ale bez návodu a s tisíci malými dílky, z nichž každý mluví jiným jazykem. Když se ocitnete v této situaci, jednoduché řešení se může zdát jako zázrak: outsourcovaní zákaznické podpory od těch, kdo znají každý krok této náročné hry. Chcete‑li vyřešit tuto složitou hlavolamovou hru, nemusíte být superhrdinové. Stačí mít na své straně tým odborníků, kteří rozumí zákaznické podpoře ve všech jejích podobách. Outsourcovaní může být klíčem k úspěchu ve světě, kde hranice neexistují a kde jsou spokojení zákazníci tou největší odměnou.
Přečíst článekEkologie ve fulfillmentu: proč je zelená logistika důležitou součástí expanze e-shopu
V době, kdy e‑commerce roste bleskovou rychlostí, se společnosti potýkají nejen s nutností uspokojit rostoucí požadavky zákazníků, ale i s naléhavou potřebou snížit svůj vliv na životní prostředí. V tomto odvětví se proto pro e‑shopy slova jako udržitelnost, zelené strategie a ekologická logistika stávají aktuálními trendy a v některých případech i prioritami.
Přečíst článekBuďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem
Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.
Přečíst článekExpanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět
Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.
Přečíst článekAktuální trendy v e-commerce logistice
Rychlý růst online nakupování způsobil v e‑commerce zásadní změny a ovlivnil způsob, jakým lidé nakupují a e‑shopy fungují. S rostoucí oblíbeností online nákupů roste i potřeba efektivních a účinných logistických řešení pro elektronický obchod. V tomto článku se budeme věnovat nejnovějším trendům v logistice e‑commerce.
Přečíst článekExpanze do Německa: povinnost registrace obalů už platí!
Jde o jednu z výrazných charakteristik německého e‑commerce trhu. Důraz na udržitelnost ve světě online nákupů navíc vyžaduje legislativa pro celé Německo. A to velmi přísně. Pokuta za její nedodržení může dosáhnout až 200 tisíc EUR. Plníte novou povinnost registrace obalů v Německu při expanzi na místní e‑commerce trh svědomitě?
Přečíst článekEuro v Chorvatsku: nové povinnosti pro e‑shopy
Chorvatský parlament schválil zákon o zavedení eura jako oficiální měny. Od ledna 2023 se tak euro stane oficiální měnou v Chorvatsku. Jaké povinnosti z toho pro e‑shopy expandující na chorvatský e‑commerce trh plynou? Jak se na změnu měny připravit?
Přečíst článek