Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život
Máte e‑shop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.
Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.
Registrace k DPH a zahraniční bankovní účet při expanzi e‑shopu do zahraničí
Rozhodli jste se expandovat se svým e‑shopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet?
Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze e‑shopu byla úspěšná.
PŘEČÍST ČLÁNEKDůvěryhodné platební brány pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí
Platby a platební brány jsou další otázkou, kterou si e‑shop při expanzi na zahraniční trh musí vyřešit. Kvalita platební brány a její důvěryhodnost je v tomto případě na prvním místě. Přečtěte si, jak vybrat spolehlivou platební bránu pro zahraniční platby.
PŘEČÍST ČLÁNEKNástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak získat maďarské nebo německé telefonní číslo
Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí a chcete úspěch podpořit kvalitní zákaznickou podporou? Pak asi uvažujete o zákaznické lince dostupné na lokálním telefonním čísle. Aby na zákazníky e‑shopu v dané zemi působila důvěryhodně a nebáli se na ni volat.
PŘEČÍST ČLÁNEKVýběr správných osob do týmu zahraniční zákaznické podpory
Máte e-shop a dospěli jste k rozhodnutí, že „český rybník“ už pro vás není dostačující? Přečtěte si, na co je třeba dávat pozor při hledání osob pro poskytování zákaznické podpory, a také to, proč je v tomto případě tak důležité mít „správného člověka na správném místě“.
PŘEČÍST ČLÁNEK