Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
6 zaručených tipů, jak připravit e‑shop na podzimní sezónu a Vánoce
Black Friday už klepe na dveře a Vánoce jsou tu dřív, než se nadějeme! Je váš e‑shop připravený na nákupní horečku, která může katapultovat vaše prodeje? Projděte si naše rady a tipy, ať z podzimních a předvánočních prodejů vašeho e‑shopu vytěžíte maximum v Česku i v zahraničí.
Přečíst článekWebinář: Jak na zákaznickou podporu v zahraničí
Jak nastavit a automatizovat zákaznickou podporu e‑shopu v zahraničí, aby byla úspěšná? Jak mám vybrat ten správný systém pro poskytování zákaznické podpory? A je lepší in‑house řešení nebo outsourcing? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci se SupportBoxem.
Přečíst článekWebinář: Jak postupovat a co automatizovat pro úspěšnou expanzi do zahraničí
Jak poznám, kdy je čas expandovat s e‑shopem na nový trh? Kam mám expandovat? A hlavně, jak mám expandovat tak, aby byl vstup na nový trh investicí s rychlou návratností? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci s Upgates.
Přečíst článekExpanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět
Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu
Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.
Přečíst článekLegislativní změny pro provozovatele e‑shopů v roce 2024
Od 1. 1. 2024 dochází k řadě legislativních změn. V tomto článku se zaměříme na nejvýznamnější změny, které mají přímý dopad na provozovatele e‑shopů.
Přečíst článekTOP 10 trendů pro e‑commerce v roce 2024
Jaké inovace ovládnou svět e‑commerce v novém roce? Hlasové ovládání, metaverse nebo umělá inteligence – to jsou jen některé z trendů, které budou hýbat světem e‑commerce v roce 2024. V tomto článku se zaměříme na 10 nejvýznamnějších z nich.
Přečíst článekExpanze e‑shopu do Španělska: Co byste měli vědět
Objevte potenciál španělského e‑commerce trhu a rozšiřte své podnikání.
Španělsko. To není jen flamenco a tapas. Je to především země s rostoucím e‑commerce trhem a tím i značnou příležitostí pro úspěšnou expanzi českých nebo slovenských e‑shopů právě do této země.
Přečíst článekRozdíly mezi B2B a B2C expanzí do zahraničí
Expanze do zahraničí je pro firmy krokem k růstu a novým trhům. Článek rozlišuje B2B a B2C expanzi, kde B2B zahrnuje průmyslové dynamiky a obchodní vztahy, zatímco B2C se soustředí na místní spotřebitelské trendy a marketing. Podíváme se na marketing, prodej, logistiku a služby zákazníkům, objasňujeme, jak tyto přístupy ovlivňují mezinárodní expanzi.
Přečíst článekChecklist: Na co nezapomenout před vstupem na nový trh v roce 2024
Jak se svět neustále vyvíjí, rok 2024 přináší nové výzvy i příležitosti pro firmy, které se chystají vstoupit na nové trhy. V tomto článku se dozvíte, jak se efektivně připravit na tyto nové výzvy, a získáte komplexní checklist, který vám pomůže navigovat v různých aspektech vstupu na nový trh. Od analýzy trhu až po finanční plánování, tento průvodce pro rok 2024 vás vybaví nezbytnými nástroji a informacemi pro úspěšnou expanzi.
Přečíst článekZimní sezóna 2023 a nadcházející trendy v e-commerce
Po vrcholných obchodních událostech, jako jsou Black Friday a Vánoce, přichází do světa e‑commerce období proměny a inovací. Z tohoto článku se dozvíte, jaké trendy a strategie budou formovat online nakupování v nadcházejícím roce. Od personalizovaného přístupu až po udržitelnost a technologické novinky – prozkoumáme, co očekávat a jak se na tyto změny můžete připravit. Ponořte se s námi do analýzy a objevte, jak zůstat úspěšní v dynamickém světě e‑commerce.
Přečíst článekKlíčová pravidla pro úspěšnou zákaznickou podporu v zahraničí
V společném článku s naším partnerem SupportBox jsme se zaměřili na význam zákaznické podpory při expanzi a na to, jakým způsobem může pozitivně ovlivnit váš úspěch na nových trzích. V třech důležitých krocích jsme shrnuli vše potřebné, co je o zákaznické podpoře při expanzi do zahraničí nutné znát.
Přečíst článekProč outsourcovat zákaznickou podporu
Představte si, že zákaznická podpora je jako komplikovaná skládačka, ale bez návodu a s tisíci malými dílky, z nichž každý mluví jiným jazykem. Když se ocitnete v této situaci, jednoduché řešení se může zdát jako zázrak: outsourcovaní zákaznické podpory od těch, kdo znají každý krok této náročné hry. Chcete‑li vyřešit tuto složitou hlavolamovou hru, nemusíte být superhrdinové. Stačí mít na své straně tým odborníků, kteří rozumí zákaznické podpoře ve všech jejích podobách. Outsourcovaní může být klíčem k úspěchu ve světě, kde hranice neexistují a kde jsou spokojení zákazníci tou největší odměnou.
Přečíst článek