Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Euro v Chorvatsku: nové povinnosti pro e‑shopy
Chorvatský parlament schválil zákon o zavedení eura jako oficiální měny. Od ledna 2023 se tak euro stane oficiální měnou v Chorvatsku. Jaké povinnosti z toho pro e‑shopy expandující na chorvatský e‑commerce trh plynou? Jak se na změnu měny připravit?
Přečíst článekReverzní logistika jako konkurenční výhoda v zahraničí
Reverzní logistika je častým kamenem úrazu expanze e‑shopu do zahraničí. Navíc vratky jako takové jsou pro většinu e‑shopů noční můrou. Jenže úplně zbytečně. Z reverzní logistiky jde udělat obrovskou konkurenční výhodu. S Retino, novým partnerem NK Expand, ji získáte i vy. Podívejte se, jak s námi mezi e‑shopy zvítězíte.
Přečíst článekJak automatizovat proces expanze do zahraničí? Vyzkoušejte BaseLinker
Využíváte při expanzi do zahraničí zalistování na různých zbožových srovnávačích nebo inzerci přes marketplaces? Administrativních přístupů při expanzi na nový trh jen a jen přibývá. Hledáte způsob, jak v celé té administrativě neztratit hlavu? Přečtěte si, jak snadné je napojit všechny přístupy na jednu platformu.
Přečíst článekJe Google Analytics 4 konečně v souladu s GDPR?
S nástupem Google Analytics 4 se znovu otevírá dlouholetý spor mezi Google Analytics a GDPR. Google dosud dostal mnohamilionové pokuty od několika evropských úřadů pro ochranu osobních údajů. Podle některých těchto úřadů je využívání Google Analytics dokonce nezákonné. Bude nastupující „čtyřka“ konečně plně v souladu s legislativou EU?
Přečíst článekFinancování (nejen) expanze e‑shopu do zahraničí je jednodušší, než si myslíte
Expanze e‑shopu do zahraničí je dlouhodobý proces, který samozřejmě něco stojí. Nikdo netvrdí, že svépomocí ho neufinancujete. Jenže financováním čistě z vlastního kapitálu brzdíte růst jinde, kde kvůli expanzi chybí peníze.
Místo ohrožení vlastního cash flow financujte expanzi třeba s Lemonero, partnerem NK Expand. Úvěr však můžete získat na cokoli, co s provozem vašeho e‑shopu souvisí.
Přečíst článekNa webináři jsme předali 9 tipů pro expanzi e‑shopů do zahraničí
Trend e‑commerce neustále roste. Po úspěchu e‑shopu na domácím trhu se nabízí další krok: expanze do zahraničí. Vstup na nový trh vyžaduje odborné znalosti, o které se zajímá stále více e‑shopů. Jak zajistit, aby váš e‑shop působil na rodilé mluvčí autenticky? Právě to bylo tématem našeho webináře, který jsme pořádali ve spolupráci s Upgates.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak řešit logistiku do zahraničí? Pomůže vám Skladon ‑ nový partner NK Expand
Úspěšná expanze e‑shopu do zahraničí není jednoduchou záležitostí. Malým i velkým e‑shopům se tak snažíme pomáhat a celý proces vstupu na zahraniční trh maximálně usnadnit. Spousta našich klientů si láme hlavu s tím, jak efektivně vyřešit svou logistiku do zahraničí. Proto jsme navázali spolupráci se společností Skladon, partnerem pro outsourcing logistiky pro e‑commerce.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na spolehlivou logistiku v zahraničí? Poradí Vám Fulfillment by FHB Group
Zabezpečení logistiky představuje při expanzi e‑shopu do zahraničí výzvu. Zajistit kapacity skladových prostor, disponovat potřebnými technologiemi a nasmlouvat dopravce si ne každý e‑shop může dovolit. Velké i malé e‑shopy však logistiku outsourcují u fulfillment společností, jako je Fulfillment by FHB Group, se kterou v NK Expand navazujeme partnerství.
PŘEČÍST ČLÁNEK7 ověřených způsobů propagace e‑shopu v zahraničí
Spustili jste nový e‑shop v zahraničí, ale očekávaná návštěvnost stále nepřichází? To, že máte dobře zpracované SEO překlady a kvalitní zákaznickou podporu ještě automaticky neznamená, že zákazníci přijdou na váš e‑shop sami.
Abyste se dokázali prosadit v ostré konkurenci, měli byste zapracovat na chytré marketingové strategii.
PŘEČÍST ČLÁNEKNejvhodnější chvíle pro expanzi e‑shopu do zahraničí. Ale kam expandovat?
Máte úspěšný e‑shop a přemýšlíte, jak vaše podnikatelské aktivity rozvíjet i v zahraničí? Zajímá vás, do jakých zemí české e‑shopy nejčastěji expandují? Jaký zahraniční trh zvolit a na co si dát v dané zemi pozor? Přečtěte si náš článek.
PŘEČÍST ČLÁNEKE‑commerce trendy pro rok 2022
V posledních letech letí tržby e‑shopů strmě vzhůru. Online už běžně nakupují i lidé, kteří o tom až donedávna ani neuvažovali. Tento stav platí prakticky na všech evropských e‑commerce trzích.
Přečtěte si, jaké novinky a technologie budou ovlivňovat trh e‑commerce v roce 2022. Jsou to trendy, které byste rozhodně neměli opomenout!
Režim One Stop Shop (OSS) usnadňuje e‑shopům život
Máte e‑shop a prodáváte zákazníkům do zahraničí? Pak jste se možná setkali s povinností registrovat se k DPH v zemích EU v případě překročení stanoveného limitu. To už je naštěstí minulost, protože od 1. července 2021 došlo k výraznému zjednodušení při vykazování a odvodu DPH.
Přečtěte si, jak režim jednoho správního místa funguje a jak vám tato změna může pomoci.