Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Webinář: Jak i malý český e-shop může uspět v zahraničí
Chcete se dozvědět, jak i malý e‑shop může uspět v zahraničí? Nebo máte vlastní e‑shop a hledáte způsoby, jak oslovit nové zákazníky za hranicemi? Všechny odpovědi najdete v záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci s Upgates.
Přečíst článek6 zaručených tipů, jak připravit e‑shop na podzimní sezónu a Vánoce
Black Friday už klepe na dveře a Vánoce jsou tu dřív, než se nadějeme! Je váš e‑shop připravený na nákupní horečku, která může katapultovat vaše prodeje? Projděte si naše rady a tipy, ať z podzimních a předvánočních prodejů vašeho e‑shopu vytěžíte maximum v Česku i v zahraničí.
Přečíst článekWebinář: Jak postupovat a co automatizovat pro úspěšnou expanzi do zahraničí
Jak poznám, kdy je čas expandovat s e‑shopem na nový trh? Kam mám expandovat? A hlavně, jak mám expandovat tak, aby byl vstup na nový trh investicí s rychlou návratností? To vše se dozvíte ze záznamu webináře, který jsme pro vás připravili ve spolupráci s Upgates.
Přečíst článekExpanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět
Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu
Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.
Přečíst článekLegislativní změny pro provozovatele e‑shopů v roce 2024
Od 1. 1. 2024 dochází k řadě legislativních změn. V tomto článku se zaměříme na nejvýznamnější změny, které mají přímý dopad na provozovatele e‑shopů.
Přečíst článekTOP 10 trendů pro e‑commerce v roce 2024
Jaké inovace ovládnou svět e‑commerce v novém roce? Hlasové ovládání, metaverse nebo umělá inteligence – to jsou jen některé z trendů, které budou hýbat světem e‑commerce v roce 2024. V tomto článku se zaměříme na 10 nejvýznamnějších z nich.
Přečíst článekRozdíly mezi B2B a B2C expanzí do zahraničí
Expanze do zahraničí je pro firmy krokem k růstu a novým trhům. Článek rozlišuje B2B a B2C expanzi, kde B2B zahrnuje průmyslové dynamiky a obchodní vztahy, zatímco B2C se soustředí na místní spotřebitelské trendy a marketing. Podíváme se na marketing, prodej, logistiku a služby zákazníkům, objasňujeme, jak tyto přístupy ovlivňují mezinárodní expanzi.
Přečíst článekChecklist: Na co nezapomenout před vstupem na nový trh v roce 2024
Jak se svět neustále vyvíjí, rok 2024 přináší nové výzvy i příležitosti pro firmy, které se chystají vstoupit na nové trhy. V tomto článku se dozvíte, jak se efektivně připravit na tyto nové výzvy, a získáte komplexní checklist, který vám pomůže navigovat v různých aspektech vstupu na nový trh. Od analýzy trhu až po finanční plánování, tento průvodce pro rok 2024 vás vybaví nezbytnými nástroji a informacemi pro úspěšnou expanzi.
Přečíst článekZimní sezóna 2023 a nadcházející trendy v e-commerce
Po vrcholných obchodních událostech, jako jsou Black Friday a Vánoce, přichází do světa e‑commerce období proměny a inovací. Z tohoto článku se dozvíte, jaké trendy a strategie budou formovat online nakupování v nadcházejícím roce. Od personalizovaného přístupu až po udržitelnost a technologické novinky – prozkoumáme, co očekávat a jak se na tyto změny můžete připravit. Ponořte se s námi do analýzy a objevte, jak zůstat úspěšní v dynamickém světě e‑commerce.
Přečíst článekBuďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem
Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.
Přečíst článekFinancování expanze do zahraničí: 4 cesty, jak na něj
Expanze do zahraničí je u spousty úspěšných byznysů žádoucí. Nabízí totiž větší potenciál výdělků a možnost stát se mezinárodně známou značkou. Tento krok však podnikatelé často odkládají. Nejsou si totiž jistí, jak ho správně naplánovat nebo zda se jim bude na cílovém trhu dařit. Nejčastěji se však setkávají s překážkou ve formě financování.
Přečíst článekExpanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět
Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.
Přečíst článek