Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí
Uvažujete o expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci.
Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak správně vybrat trh pro expanzi e‑shopu do zahraničí
Máte v České republice svůj e-shop už dostatečně rozběhnutý a poohlížíte se po možnostech expanze do dalších zemí? Pak se vám určitě budou hodit naše rady, na co se zaměřit při hledání nového trhu zákazníků. Okolní země totiž většinou nejsou tak vysoce konkurenční jako Česko, kde je už více než 40 tisíc e-shopů a konkurenční boj je tak často opravdu tvrdý.
PŘEČÍST ČLÁNEKJak dobře lokalizovat e‑shop pro expanzi do zahraničí
Při expanzi e-shopu do zahraničí je lokalizace webových stránek a e-shopu zpravidla prvním krokem. Lokalizační práce většinou začnou být aktuální hned poté, co se rozhodnete, do které země bude váš e‑shop expandovat. Analýza klíčových slov pro zahraniční trh, jejich citlivá implementace do překládaných textů, rodilí mluvčí a překlad metadat jsou základními předpoklady fungujícího e-shopu v zahraničí.
PŘEČÍST ČLÁNEKRozdíl mezi překladem a lokalizací
Velmi často jsou tyto dva pojmy zaměňovány. Ačkoli je pravda, že tyto dva termíny spolu úzce souvisejí, ve skutečnosti je mezi nimi propastný rozdíl. Výsledkem jsou pak webové prezentace a e-shopy, které nedokážou oslovit nové zákazníky a přimět je k nákupu.
PŘEČÍST ČLÁNEKSegmentace trhu při expanzi e‑shopu do zahraničí
Segmentace trhu je jedna z metod marketingové analýzy trhu. Jejím cílem je rozkrýt strukturu trhu, na který chce firma vstoupit a začít prodávat svoje výrobky nebo služby. Přečtěte si, jak dobře odhadnout trh, na který se chystáte expandovat, a jak na něm najít ty správné zákazníky.
PŘEČÍST ČLÁNEK