Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Expanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět
Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu
Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.
Přečíst článekExpanze e‑shopu do Španělska: Co byste měli vědět
Objevte potenciál španělského e‑commerce trhu a rozšiřte své podnikání.
Španělsko. To není jen flamenco a tapas. Je to především země s rostoucím e‑commerce trhem a tím i značnou příležitostí pro úspěšnou expanzi českých nebo slovenských e‑shopů právě do této země.
Přečíst článekEkologie ve fulfillmentu: proč je zelená logistika důležitou součástí expanze e-shopu
V době, kdy e‑commerce roste bleskovou rychlostí, se společnosti potýkají nejen s nutností uspokojit rostoucí požadavky zákazníků, ale i s naléhavou potřebou snížit svůj vliv na životní prostředí. V tomto odvětví se proto pro e‑shopy slova jako udržitelnost, zelené strategie a ekologická logistika stávají aktuálními trendy a v některých případech i prioritami.
Přečíst článekBuďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem
Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.
Přečíst článekFinancování expanze do zahraničí: 4 cesty, jak na něj
Expanze do zahraničí je u spousty úspěšných byznysů žádoucí. Nabízí totiž větší potenciál výdělků a možnost stát se mezinárodně známou značkou. Tento krok však podnikatelé často odkládají. Nejsou si totiž jistí, jak ho správně naplánovat nebo zda se jim bude na cílovém trhu dařit. Nejčastěji se však setkávají s překážkou ve formě financování.
Přečíst článekPřeklad a lokalizace webu a e‑shopu: Klíč k úspěchu v zahraničí
Chcete, aby váš web a e-shop v zahraničí působil důvěryhodně? Klíčem jsou překlady, které obsahují správná klíčová slova a znějí přirozeně. Díky moderním technologiím, jako jsou CAT a Machine Translation, získáte kvalitní SEO překlady za výhodnou cenu.
Přečíst článekAktuální trendy v e-commerce logistice
Rychlý růst online nakupování způsobil v e‑commerce zásadní změny a ovlivnil způsob, jakým lidé nakupují a e‑shopy fungují. S rostoucí oblíbeností online nákupů roste i potřeba efektivních a účinných logistických řešení pro elektronický obchod. V tomto článku se budeme věnovat nejnovějším trendům v logistice e‑commerce.
Přečíst článekFreelancer vs. agentury: Kdo zajistí překlad e‑shopu bez starostí a zbytečných nákladů?
Je lepší zvolit k překladu e‑shopu agenturu nebo překladatele na volné noze? Toť otázka, která vyvstává na mysli většiny e‑shopařů zvažujících, či dokonce již realizujících expanzi do zahraničí. Přečtěte si, nad čím se vyplatí dopředu zamyslet a která z obou možností je právě pro vás ta výhodnější.
Přečíst článekProč (ne)používat strojový překlad e‑shopu
Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.
Přečíst článekZahraniční expanze s e‑shopem od Upgates
Plánujete se svým e‑shopem expandovat do zahraničí? Pak vás bude jistě zajímat, jakou e‑shopovou platformu využít, aby byla vaše zahraniční expanze úspěšná. Současně by se mělo jednat o řešení, které vám brzy nezačne být „malé“ nebo vás v další expanzi omezovat. Přečtěte si, jak můžete při zahraniční expanzi se svým e‑shopem využít řešení od partnera NK Expand, firmy Upgates.
Přečíst článekExpanze e‑shopu: kolik je potřeba připravit si peněz?
Kdo chce základnu zákazníků svého e‑shopu rozšiřovat, určitě zvažuje i expanzi do zahraničí, jako jednu z cest k novým zákazníkům. S ní jsou ale spojené různé výzvy, a to zejména po finanční stránce. Jaké investice vás neminou? To se dozvíte v článku, který jsme pro vás připravili s našim partnerem Lemonero, specializujícím se na chytré financování e‑shopů. Poskytnout vám může během pár kliknutí a 10 minut dostatečný kapitál pro financování expanze či čehokoliv dalšího.
PŘEČÍST ČLÁNEKZískejte kapitál během pár minut díky novince GoPay Financing
Neočekávané investice nebo nedostatek prostředků pro naskladnění zásob už nemusí trápit ty e-shopy, které využívají platební bránu GoPay. Nová služba GoPay Financing, na které spolupracuje náš dlouhodobý partner Lemonero, byla před nedávnem oficiálně spuštěna. Co vše vám pomůže ufinancovat a jak jednoduché je úvěr získat?
Přečíst článek