Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Financování expanze do zahraničí: 4 cesty, jak na něj
Expanze do zahraničí je u spousty úspěšných byznysů žádoucí. Nabízí totiž větší potenciál výdělků a možnost stát se mezinárodně známou značkou. Tento krok však podnikatelé často odkládají. Nejsou si totiž jistí, jak ho správně naplánovat nebo zda se jim bude na cílovém trhu dařit. Nejčastěji se však setkávají s překážkou ve formě financování.
Přečíst článekPřeklad a lokalizace webu a e‑shopu: Klíč k úspěchu v zahraničí
Chcete, aby váš web a e-shop v zahraničí působil důvěryhodně? Klíčem jsou překlady, které obsahují správná klíčová slova a znějí přirozeně. Díky moderním technologiím, jako jsou CAT a Machine Translation, získáte kvalitní SEO překlady za výhodnou cenu.
Přečíst článekExpanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět
Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.
Přečíst článekProč (ne)používat strojový překlad e‑shopu
Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.
Přečíst článekExpanze e‑shopu: kolik je potřeba připravit si peněz?
Kdo chce základnu zákazníků svého e‑shopu rozšiřovat, určitě zvažuje i expanzi do zahraničí, jako jednu z cest k novým zákazníkům. S ní jsou ale spojené různé výzvy, a to zejména po finanční stránce. Jaké investice vás neminou? To se dozvíte v článku, který jsme pro vás připravili s našim partnerem Lemonero, specializujícím se na chytré financování e‑shopů. Poskytnout vám může během pár kliknutí a 10 minut dostatečný kapitál pro financování expanze či čehokoliv dalšího.
PŘEČÍST ČLÁNEKZískejte kapitál během pár minut díky novince GoPay Financing
Neočekávané investice nebo nedostatek prostředků pro naskladnění zásob už nemusí trápit ty e-shopy, které využívají platební bránu GoPay. Nová služba GoPay Financing, na které spolupracuje náš dlouhodobý partner Lemonero, byla před nedávnem oficiálně spuštěna. Co vše vám pomůže ufinancovat a jak jednoduché je úvěr získat?
Přečíst článekExpanze do zahraničí pro malé a střední e‑shopy: kde na ni vzít?
Téměř žádný e‑shop, který chce růst, se expanzi do zahraničí nejspíš nevyhne. Jedná se však o nákladnou činnost, a tak je zcela přirozené pokládat si otázku, kde na ni získat potřebné prostředky. Možností máte několik a velkou výhodou je, že je můžete různě kombinovat.
Přečíst článekExpanze do Německa: povinnost registrace obalů už platí!
Jde o jednu z výrazných charakteristik německého e‑commerce trhu. Důraz na udržitelnost ve světě online nákupů navíc vyžaduje legislativa pro celé Německo. A to velmi přísně. Pokuta za její nedodržení může dosáhnout až 200 tisíc EUR. Plníte novou povinnost registrace obalů v Německu při expanzi na místní e‑commerce trh svědomitě?
Přečíst článekFinancování (nejen) expanze e‑shopu do zahraničí je jednodušší, než si myslíte
Expanze e‑shopu do zahraničí je dlouhodobý proces, který samozřejmě něco stojí. Nikdo netvrdí, že svépomocí ho neufinancujete. Jenže financováním čistě z vlastního kapitálu brzdíte růst jinde, kde kvůli expanzi chybí peníze.
Místo ohrožení vlastního cash flow financujte expanzi třeba s Lemonero, partnerem NK Expand. Úvěr však můžete získat na cokoli, co s provozem vašeho e‑shopu souvisí.
Přečíst článekCo je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí
Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby e‑shop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého e‑shopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?
PŘEČÍST ČLÁNEKJak na obchodní podmínky e‑shopu při expanzi do zahraničí?
Máte e‑shop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky. Stejně jako SEO překlad a lokalizace webu jsou důležité i správně, a hlavně právně přizpůsobené obchodní podmínky a další obchodní dokumentace e‑shopu.
PŘEČÍST ČLÁNEKProč je analýza klíčových slov při expanzi e‑shopu do zahraničí důležitá?
Jste úspěšným provozovatelem e‑shopu na českém trhu a uvažujete nad expanzí do zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat nové zákazníky?
Přečtěte si, proč je analýza klíčových slov v cizím jazyce nezbytnou součástí každé úspěšné expanze e‑shopu do zahraničí.
PŘEČÍST ČLÁNEK