Blog
Přečtěte si novinky ze světa expanze online podnikání do zahraničí. Dozvíte se, na co při cestě na nový trh nezapomenout, jaké trendy v e-commerce přichází i to, co se děje v jednotlivých evropských zemích, do kterých české e-shopy nejčastěji směřují. Nenechte si ujet vlak...
Expanze e-shopu do Dánska: Co byste měli vědět
Země hygge, designu a dynamického e‑commerce trhu
Dánsko je známé pro svou vysokou míru digitalizace a hlavně velkou oblibu obyvatel v online nakupování. V e‑shopech nakupuje 88 % obyvatel země. Dánsko se tak stává lídrem e‑commerce v Evropě. Vstupovat na dánský e‑commerce trh proto představuje strategický krok a skvělou příležitost k růstu. Poradíme vám, jak postupovat a na co se zaměřit při expanzi e‑shopu do Dánska.
Přečíst článekBuďte připraveni na zimní sezonu s vaším e-shopem
Zima se blíží a s ní i období nákupních horeček. Připravte se na zahraniční trhy, zvyšte své zisky a posilněte své vazby se zahraničními zákazníky. Zde najdete klíčové tipy a rady pro úspěšnou zimní sezonu ve světě e‑commerce.
Přečíst článekPřeklad a lokalizace webu a e‑shopu: Klíč k úspěchu v zahraničí
Chcete, aby váš web a e-shop v zahraničí působil důvěryhodně? Klíčem jsou překlady, které obsahují správná klíčová slova a znějí přirozeně. Díky moderním technologiím, jako jsou CAT a Machine Translation, získáte kvalitní SEO překlady za výhodnou cenu.
Přečíst článekExpanze do Německa: Klíčové informace, které byste měli vědět
Německý trh, největší v EU, láká eshopy svou robustní ekonomikou a více než 80 miliony obyvatel. Ale zájem o německé zákazníky vyžaduje víc než jen překlad webových stránek. S vysokými nároky na kvalitu a služby je klíčová pečlivá příprava a pochopení místních specifik. Bez správného plánování může být vstup na tento konkurenční trh riskantní. V následujícím článku prozkoumáme, jak se na tuto expanzi co nejlépe připravit.
Přečíst článekJak na sociální sítě v zahraničí
Při expanzi e‑shopu na mezinárodní trhy může detail rozhodnout o úspěchu. Správná volba sociální platformy, lokalizace obsahu a cílená reklama jsou klíčové. Zahraniční trhy přinášejí příležitosti i výzvy, jako kulturní odlišnosti a konkurence. Efektivní strategie a pružná adaptace na trendy jsou nezbytné pro úspěch vaší značky v zahraničí.
Přečíst článekSEO bez linkbuildingu není SEO
Internet je nepřetržitě rostoucím universem informací, kde každá webová stránka soutěží o pozornost svých návštěvníků. Jak tedy dosáhnout, aby byla vaše stránka nejen jednou z mnoha, ale skutečným magnetem pro návštěvníky? Klíčem k tomu je optimalizace pro vyhledávače, známá také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization).
Přečíst článekJak efektivně využít srovnávače v moderním marketingu
V dnešní digitální době se srovnávače cen stávají klíčovým nástrojem pro zákazníky i prodejce. Jak ale efektivně využít bidding na srovnávačích k maximalizaci prodeje a zvýšení viditelnosti značky? Prozkoumejme společně strategie a postupy, které tento nástroj nabízí v rámci moderního marketingu.
Přečíst článekProč (ne)používat strojový překlad e‑shopu
Strojový překlad se neustále zlepšuje a při expanzi e‑shopu do zahraničí se stává skvělým pomocníkem. Technologie má zajisté mnoho výhod. Její využití při překladu webu má však i pár úskalí. V článku se zaměříme na ty největší z nich.
Přečíst článekJak posílit prodeje v zahraničí díky affiliate marketingu
Akvizice e‑shopu na nový trh vždy skrývá řadu překážek. S postupem a návodem na expanzi jsme vás už v minulosti obeznámily. Co ale dělat, pokud už máte vše spuštěné, perfektně nastavené a prodeje nikde? Cest, jak toho docílit je mnoho. Jednou z nich je i affiliate marketing, který je pro e‑shopy efektivní a nejméně rizikový.
Přečíst článekJak na affiliate marketing s partnerem Affial
Ať už vlastníte e‑shop, nebo se jen chystáte ho založit, trend affiliate marketingu vám může být známý. Jak ale správně s affiliate marketingem pracovat a zúročit tak všechny jeho výhody? Představujeme partnera Affial, se kterým vám v rozhovoru affiliate marketing přiblížíme.
Přečíst článekCo je to SEO překlad a jak jej efektivně využít při expanzi e‑shopu do zahraničí
Princip SEO překladu je prostý, skrývá však skutečnou magii klíčových slov a populárních vyhledávacích frází. Při vyhledávání konkrétního produktu zadávají potenciální zákazníci vyhledávací dotaz a internetový bot následně indexuje jednotlivé webové stránky. Podle klíčových slov pak zobrazí jak cílené PPC reklamy, tak i nejrelevantnější webové stránky. Je proto nutností, aby e‑shop obsahoval ta nejvíce relevantní klíčová slova, díky kterým bude zařazen na přední příčky organického vyhledávání.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je tak pravidelnou činností každého e‑shopu. Víte však, jak na SEO překlad, pokud chcete expandovat do zahraničí?
PŘEČÍST ČLÁNEK7 ověřených způsobů propagace e‑shopu v zahraničí
Spustili jste nový e‑shop v zahraničí, ale očekávaná návštěvnost stále nepřichází? To, že máte dobře zpracované SEO překlady a kvalitní zákaznickou podporu ještě automaticky neznamená, že zákazníci přijdou na váš e‑shop sami.
Abyste se dokázali prosadit v ostré konkurenci, měli byste zapracovat na chytré marketingové strategii.
PŘEČÍST ČLÁNEK