Shoptet a NK Expand o tom, jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích
Expanze do zahraničí e‑shopům umožňuje rozšíření cílového trhu, zvýšení tržeb a snížení rizika závislosti na jednom trhu. Pro efektivní expanzi je důležité provést určité kroky, aby byla expanze úspěšná. Jaké kroky k expanzi tedy patří, a jak k nim přistupovat? To jsme rozebrali na březnovém webináři s naším partnerem Shoptetem.
Náš partner, Shoptet, je největším poskytovatelem e‑shopových řešení v České republice a na Slovensku. Nabízí kompletní platformu pro vytvoření a provoz e‑shopu, která zahrnuje širokou škálu řešení pro správu zboží, objednávek, fakturace a plateb. Platforma je přizpůsobena potřebám malých i velkých e‑shopů a umožňuje snadnou integraci s různými platebními branami a externími aplikacemi.
28. března jsme spojili síly právě se Shoptetem a přichystali pro vás webinář s názvem „Jak s e‑shopem do zahraničí v 10 krocích“. Cílem webináře bylo účastníky obeznámit s dvěma základními fázemi expanze: co expanzi předchází a co po ní následuje. Každá fáze obsahuje kroky, na které by e‑shopaři vyhlížející zahraniční zákazníky měli myslet.
O jaký krocích tedy mluvíme?
1. Definování si časové osy pro expanzi
2. Průzkum trhu
3. Právní a administrativní pomoc
4. Analýza klíčových slov
5. SEO překlad a lokalizace webu
6. Analýza důvěryhodnosti
7. Zákaznická podpora v zahraničí
8. Online marketing v zahraničí
9. Business Development
10. Optimalizace expanze
Jako BONUS si naší CEOs, Lukáš Kadidlo a Jiří Neužil, připravili i zmínku o tom, které z těchto kroků při expanzi (ne)automatizovat.
Pokud jste se webináře nemohli zúčastnit nebo si jen chcete připomenout některé z klíčových bodů, neváhejte si prohlédnout jeho záznam.