Levná zpětná doprava ze zahraničí s Retinem
Vrácení zboží ze zahraničí je často noční můrou – náročná logistika, nejistota a vysoké náklady na dopravu. Obavy ze složitého a drahého vrácení zboží mohou dokonce zákazníka odradit od samotného nákupu. Jak vybrat dopravce? Jak nastavit ceny? Nebo zpětnou dopravu nechat na zákazníkovi a doufat, že zásilku správně odešle?
Naštěstí existuje moderní řešení, jak se z vrácení zboží může stát konkurenční výhoda. Náš partner Retino nabízí intuitivní online portál a řeší komplexní problematiku vratek a reklamací. Zákazník vyplní jednoduchý online formulář, zvolí možnosti refundace a na jedno kliknutí objedná zpětnou dopravu na adresu e‑shopu. Retino navíc komunikuje ve 23 jazycích a pokrývá zpětnou dopravu z 25 zemí EU – a to za bezkonkurenční ceny.

Nejvýhodnější zpětná doprava na trhu
Ve spolupráci s GLS nabízí Retino bezkonkurenční ceny na zpětnou dopravu ze zahraničí do Česka. Zásilky do 5 kg doručí přímo na adresu e-shopu, a to za ceny nižší až o 70 % oproti standardním tarifům. Například když zvolíte dopravu podle Retino smluv, zaplatíte:
- ze Slovenska nebo Polska 39 Kč,
- z Německa nebo Maďarska 59 Kč,
- z Holandska nebo Rumunska 79 Kč,
- z Litvy 89 Kč a další…
Tuto cenově výhodnou dopravu mohou ihned využít všichni uživatelé Retina!
Jak využít tuto nabídku?
Tato exkluzivní nabídka platí po omezenou dobu. Termín ukončení zatím není stanoven, ale takto levné ceny budou dostupné minimálně několik měsíců. Retino vás o všech změnách bude informovat.
Nečekejte a využijte nejlevnější zpětnou dopravu ze zahraničí už dnes! Aktivaci a další informace najdete přímo v prostředí Retina.
Retino nabízí dvě možnosti, jak nabídnout zákazníkům zpětnou dopravu.
1. Zákazníkem placená doprava
Zákazník zaplatí dopravu přímo v portálu Retina, e‑shop nemá žádnou administrativní zátěž. Tato služba je pro e‑shopy zdarma a za dopravu v tento moment zodpovídá Retino.
2. Doprava na Retino smlouvy
E‑shop může využít přepravní smlouvy Retina a nastavit vlastní cenovou politiku pro zákazníky. Tato možnost nabízí výhodné smluvní podmínky, ale odpovědnost za dopravu přechází na e‑shop.
Proč využít zpětnou dopravu s Retinem?
- Vracení z více zemí – podání zásilek je možné ve většině evropských států
- Flexibilita – zákazníci mohou využívat širokou síť podacích míst GLS po celé Evropě
- Automatizace procesu – rychlé a jednoduché zpracování vratek
- Nižší administrativní zátěž – méně starostí s ručním řešením
- Bezpečnost a spolehlivost – sledované a rychle doručované zásilky
- Transparentní ceny – žádné skryté poplatky a přehledný systém nákladů
Proč řešit vratky a reklamace?
V Retinu říkají, že některé e‑shopy se snaží proces vratek zkomplikovat, aby zákazníci zboží raději nevraceli. Například mají tištěný formulář a ještě na špatně dostupném místě na e‑shopu. Tento přístup však vede k zákaznické nespokojenosti, ztrátě důvěry i opakovaných nákupů. Zákazník si cestu k vrácení většinou stejně najde, a pokud je proces složitý, příště nakoupí jinde.
Jak Retino pomáhá e‑shopům?
- Automatizuje vratky a reklamace – vše na jednom místě, umožňuje přímou komunikaci, hlídá termíny, přináší dokonalou analytiku pro lepší správu e‑shopu
- Zrychluje proces – sníží dotazy na podporu a ušetří až 75 % času, refundace na pár kliků
- Nenutí tisknout a eliminuje chyby a překlepy díky online formuláři
- Vyřeší levně zpětnou dopravu za e‑shop
- Zvyšuje spokojenost zákazníků a jejich loajalitu
- Nová služba – Retino Tracking pomáhá e‑shopům sledovat nejen vratky, ale všechny zásilky na trase e‑shop – zákazník. Odhalí problémové zásilky – zpožděné, poškozené nebo nevyzvednuté – a umožní e‑shopu rychleji reagovat na komplikace. Zvyšuje spokojenost zákazníků a je ideální pro e‑shopy s vysokým objemem objednávek, zejména při prodeji do zahraničí.
Více informací o tom, proč je pro naše klienty klíčová kvalitní zákaznická péče v zahraničí a jak využívají Retino k efektivnímu řešení zpětných procesů, si můžete přečíst na blogu Retina.
Případové studie

Zavolejte nám

Napište nám e‑mail
