Ceník zákaznické podpory
Zákaznickou podporu poskytujeme obvykle v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Úpravy jsou možné po individuální domluvě.
Zákaznická podpora zahrnuje tyto komunikační kanály: e‑mail, telefon, chat, sociální sítě. Dále může obsahovat aktivní navolávání před odesláním zásilky, pomoc s plánováním logistiky vč. podpory pro řidiče, SMS zprávy aj.
V případě požadavku na zajištění zákaznické podpory ve více zemích současně vám poskytneme množstevní slevu a připravíme cenovou nabídku na míru.
ÚVODNÍ NASTAVENÍ SLUŽEB PRO 1 ZEMI | |
---|---|
|
od 4 900 Kč |
ZÁKAZNICKÁ PODPORA ČESKO, SLOVENSKO |
|
---|---|
Základní měsíční paušál* | od 1 900 Kč / měs.** |
Další komunikace*** | od 19 Kč / ks |
ZÁKAZNICKÁ PODPORA MAĎARSKO, RUMUNSKO, POLSKO, BULHARSKO, UKRAJINA, CHORVATSKO |
|
---|---|
Základní měsíční paušál* | od 3 900 Kč / měs.** |
Další komunikace*** | od 28 Kč / ks |
ZÁKAZNICKÁ PODPORA NĚMECKO, RAKOUSKO, ŠVÝCARSKO, ITÁLIE, FRANCIE, ŠPANĚLSKO, PORTUGALSKO, ŘECKO, SLOVINSKO, VELKÁ BRITÁNIE |
|
---|---|
Základní měsíční paušál* | od 4 900 Kč / měs.** |
Další komunikace*** | od 35 Kč / ks |
ZÁKAZNICKÁ PODPORA NIZOZEMSKO, LITVA, LOTYŠSKO, ESTONSKO A DALŠÍ EVROPSKÉ ZEMĚ |
|
---|---|
Základní měsíční paušál* | od 5 900 Kč / měs.** |
Další komunikace*** | od 39 Kč / ks |
Ceník je platný od 1. 1. 2024. Všechny ceny uvedeny bez DPH.
* Základní měsíční paušál obsahuje 50 komunikací, lokální telefonní číslo, hovorné a detailní reporting v případě, že zákaznická podpora je objednána vč. telefonické komunikace.
** Základní ceny zákaznické podpory obsahují e-mailovou komunikaci. V případě přidání dalších komunikačních kanálů vám cenu připravíme na míru.
*** 1 komunikace = odchozí e‑mail, telefonát, odpověď na komentář na sociálních sítích, 1 vlákno chatu.