Expanze e‑shopu do Chorvatska
Příležitost na Jadranu
Chorvatsko představuje zajímavý e‑commerce trh, který zažívá stabilní růst. Chorvaté nakupují online stále častěji a ochotně přitom využívají i zahraničí e‑shopy. Využijte tuto příležitost a s pomocí NK Expand získejte v Chorvatsku nové zákazníky.
PROČ S E‑SHOPEM EXPANDOVAT DO CHORVATSKA?
Obrat chorvatské e‑commerce by měl do roku 2029 narůst o téměř 54 %. E‑shopaři tak mohou těžit z rostoucího zájmu o online nakupování ze strany Chorvatů.
VYSOKÁ OBLIBA ZAHRANIČNÍCH E‑SHOPŮ
Až 80 % Chorvatů preferuje nákupy u zahraničních e‑shopů z důvodů vyšší kvality produktů, širší nabídky a nižších cen.
SILNÝ POTENCIÁL CHORVATSKÉ E‑COMMERCE
Až 68 % Chorvatů nakupuje v e‑shopech velmi často, dalších 19 % pak pravidelně. Průměrná hodnota objednávky se přitom pohybuje na úrovni od 70 € do 130 €.
NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO CHORVATSKA POZOR?
Pouze polovina Chorvatů ovládá další cizí jazyk. Proto je třeba e‑shop kvalitně přeložit a lokalizovat pro chorvatské prostředí. Důvěryhodnost e‑shopu a ochotu zákazníků v něm nakupovat zvyšuje provoz zákaznické podpory v chorvatštině s dostupností na chorvatském telefonním čísle.
Do platebních metod je vhodné zahrnout i platby na dobírku v hotovosti, kterou využívá přibližně 75 % online zákazníků. Někteří Chorvaté mají totiž stále nedůvěru k online platbám kartou.
Zákazníci v Chorvatsku jsou temperamentní a vždy očekávají co nejlepší službu za své peníze. Upřednostňují kvalitní produkty a často nakupují pouze během slevových akcí. Vyžadují přitom rychlé a ideálně bezplatné doručování zásilek. Pokud nejsou spokojeni s dodacími podmínkami, neváhají objednávku zrušit a nakoupit u konkurence. Pamatujte na to při výběru vhodných dopravců - mezi nejoblíbenější patří GLS (56 %), Hrvatska pošta (29 %), DPD (25 %) a Overseas Express (24 %).
Průzkum chorvatského e‑commerce trhu, vaší chorvatské konkurence a další informace, na co si dát při expanzi e‑shopu do Itálie pozor, vám rádi připravíme na míru.
PROČ EXPANDOVAT DO CHORVATSKA S NK EXPAND?
KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?
Trenýrkárna / Nedeto
Průzkumy trhu, analýzy klíčových slov, SEO překlady a lokalizace, zákaznická podpora. Prostě kompletní expanze pro Trenýrkárnu a jejich značku Nedeto po téměř celé Evropě.
Kulina
Kulině jsme během tří let pomohli obsadit všech 27 evropských trhů. Nyní se staráme o jejich zákaznickou podporu.
Herbatica
Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.