Expanze e‑shopu do Belgie

Křižovatka evropské e‑commerce

11,7 mil. obyvatel
12,67 % meziroční růst e‑commerce
254 obyvatel na jeden e‑shop

Belgie je zemí, ve které se střetávají různé kultury a jazyky. Současně je však jedinečným a rozmanitým trhem, který patří mezi rychle rostoucí trhy v Evropě. Stává se tak jedním z klíčových hráčů evropské ecommerce s velkým potenciálem do budoucna.

PROČ S ESHOPEM EXPANDOVAT DO
BELGIE?

Vysoká kupní síla, strategická poloha, stabilní ekonomika, dynamicky rostoucí ecommerce trh, vyspělá infrastruktura a blízkost k dalším vyspělým ecommerce trhům. 

RYCHLÝ RŮST BELGICKÉ E‑COMMERCE

Ecommerce trh v Belgii roste s očekávanými přijmy 14,16 miliard USD do roku 2029 a ročním tempem 9,31 %. Mezi oblibené segmenty patří především hobby a volný čas, móda, elektronika a potraviny. 

ATRAKTIVNÍ A STABILNÍ TRH S POTENCIÁLEM DO BUDOUCNA

Belgický trh je i přes svou malou velikost vysoce stabilní, spolehlivý a jeho velký důraz na kvalitu a zákaznickou spokojenost z něj činí atraktivní a perspektivní destinaci pro zahraniční eshopy. 

NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO BELGIE POZOR?

Belgie je zemí dvou hlavních jazyků nizozemštiny (vlámštiny) a francouzštiny. Eshop je nezbytné provozovat zejména v těchto dvou jazycích, aby byly osloveny obě hlavní části belgické populace. Dalším rozšířeným jazykem je němčina, která je dokonce třetím úředním jazykem Belgie.

Belgičtí spotřebitelé kladou důraz na cenovou dostupnost a pohodlí, přičemž často využívají možnosti porovnávat ceny napříč online a offline prodejci​. Při nákupech oceňují kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit, ale také očekávají vysokou úroveň zákaznického servisu. Stále více nákupů je uskutečňováno přes mobilní zařízení, proto je důležité mít perfektně responzivní e‑shop i webové stránky.

Mezi vlámsky a francouzsky mluvící populací se liší preferované platební metody. Doporučujeme tedy nabídnout ty obecně neojblíbenější. Zejména Bancontact, platby kreditními a debetními kartami a platby přes PayPal. Roste také obliba digitálních peněženek a metod jako Sofort nebo Buy Now, Pay Later (BNPL)​.

Belgičtí zákazníci mají vysoká očekávání i v oblasti doručování. Preferují možnost výběru z více metod, jako je doručení domů, do výdejního místa nebo boxu, přičemž důraz kladou na rychlé a spolehlivé doručení a udržitelnost.

Belgický trh je domovem několika silných ecommerce hráčů, jako jsou Bol.com, Coolblue.be, Amazon.fr a Zalando.be. Je tedy důležité mít dobře zpracovanou strategii, jak se na belgickém trhu prosadit. Velmi častou strategií je současný prodej přes vlastní eshop a belgický Amazon. Tato strategie je však vhodná jen pro určitý sortiment.

Průzkum belgického e‑commerce trhu, vaší belgické konkurence a další informace, na co si dát při expanzi eshopu do Belgie pozor, vám rádi připravíme na míru.

PROČ EXPANDOVAT DO BELGIE S NK EXPAND?

Jsme profíci na expanzi e‑shopů na nové trhy. Dokládají to naše výsledky. Už od roku 2014 získávají naši klienti pro své e‑shopy nové zákazníky ze všech zemí Evropy. Díky našemu unikátnímu know‑how můžete se svým e‑shopem úspěšně expandovat po Evropě i vy!

KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?

Herbatica

Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.

CO BUDETE PŘI EXPANZI DO BELGIE POTŘEBOVAT?

EXPANZE I DO DALŠÍCH ZEMÍ? JASNĚ! S NK EXPAND MŮŽETE EXPANDOVAT PO CELÉ EVROPĚ

DALŠÍ E‑SHOPY, KTERÝM JSME POMOHLI ÚSPĚŠNĚ EXPANDOVAT DO ZAHRANIČÍ

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí