Expanze e‑shopu do Česka

Ráj e‑shopů

10,5 mil. obyvatel
9,2 % meziroční růst e‑commerce
210 obyvatel na jeden e‑shop

Česká republika je skutečným ecommerce rájem, kde rostoucí počet eshopů přitahuje stále více zákazníků. Dominují hráči jako Alza, Rohlík, Mall či Notino. Navzdory silné konkurenci však česká ecommerce stále skýtá skvělé šance i pro nové eshopy. 

PROČ S ESHOPEM EXPANDOVAT DO ČESKA?

Dynamický růst ecommerce, efektivní logistika, obliba digitálních plateb a nákupů přes mobilní aplikace. To vše dělá z české ecommerce skvělou příležitost pro další růst eshopů. 

 

RYCHLÝ RŮST E‑COMMERCE

Obrat české ecommerce každoročně strmě stoupá. Online nákupy ale stále tvoří jen asi 10 % trhu, což představuje velký prostor pro další růst. 

ATRAKTIVNÍ CÍL PRO EXPANZI

Rychlý růst ecommerce trhu, obliba Čechů v mobilním nakupování a preference nakupovat u online prodejců usnadňují vstup na český online trh pro nové eshopy.

NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO ČESKA POZOR?

Při expanzi eshopu do Česka je důležité zohlednit, že Česká republika má jeden z nejvyšších počtů eshopů na obyvatele, což zvyšuje konkurenci a tlak na kvalitu služeb. Vysoká penetrace internetu nutí místní eshopy hledat efektivní řešení a zároveň se odlišovat od velkých hráčů na trhu, jako jsou Alza.cz, Rohlik, Mall nebo třeba Notino.

Jedním z klíčových faktorů pro úspěšnou expanzi eshopu do Česka je lokalizace obsahu a služeb. Nestačí jen přeložit webové stránky, ale je nutné přizpůsobit obsah a služby kulturním a jazykovým specifikům českého trhu. Čeští zákazníci preferují lokálně relevantní obsah a personalizované služby, což může eshopům pomoci odlišit se od konkurence.

Dále je nezbytné dbát na právní požadavky. Eshop musí splňovat všechny předpisy týkající se ochrany spotřebitele, reklamací a vrácení zboží. Výhodou je, že splnění těchto požadavků v očích Čechů zvyšuje důvěryhodnost eshopu.

Čeští zákazníci hojně využívají srovnávače cen jako jsou Heuréka, Zboží.cz či Glami, což eshopy nutí konkurovat nejen kvalitou, ale i cenou. Ta je totiž nejzásadnějším faktorem při rozhodování o nákupu.

Pokud plánujete expanzi na český trh, je důležité tyto faktory zohlednit a připravit se na náročné prostředí s vysokými očekáváními zákazníků.

Průzkum českého e‑commerce trhu, vaší české konkurence a další informace, na co si dát při expanzi eshopu do Itálie pozor, vám rádi připravíme na míru.

 

PROČ EXPANDOVAT DO ČESKA S NK EXPAND?

Jsme profíci na expanzi e‑shopů na nové trhy. Dokládají to naše výsledky. Už od roku 2014 získávají naši klienti pro své e‑shopy nové zákazníky ze všech zemí Evropy. Díky našemu unikátnímu know‑how můžete se svým e‑shopem úspěšně expandovat po Evropě i vy!

KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?

Herbatica

Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.

CO BUDETE PŘI EXPANZI DO ČESKA POTŘEBOVAT?

EXPANZE I DO DALŠÍCH ZEMÍ? JASNĚ! S NK EXPAND MŮŽETE EXPANDOVAT PO CELÉ EVROPĚ

DALŠÍ E‑SHOPY, KTERÝM JSME POMOHLI ÚSPĚŠNĚ EXPANDOVAT DO ZAHRANIČÍ

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí