Expanze e‑shopu do Dánska

E‑commerce hvězda Evropy

5,94 mil. obyvatel
11,1 % meziroční růst e‑commerce
283 obyvatel na jeden e‑shop

Dánsko je označováno jako jedna s ecommerce hvězd Evropy. Zemí, ve které online nákupy nejsou výjimkou, ale pravidlem. Navíc se očekává, že dánská ecommerce poroste i nadále dynamickým tempem díky vysoké míře digitalizace a inovacím.

PROČ S ESHOPEM EXPANDOVAT DO
DÁNSKA?

Dynamický ecommerce trh, stabilní ekonomické prostředí, vysoká míra digitalizace (88 %), technicky zdatné obyvatelstvo, otevřenost k inovacím a velmi rozvinutá lokální logistická podpora. 

DYNAMICKÝ A ROSTOUCÍ E‑COMMERCE TRH 

Mezi lety 2024 a 2029 se očekává, že ecommerce trh v Dánsku poroste celkově o 55,02 %. Tržby z online prodeje budou postupně stoupat až na 11,27 miliardy EUR. Dánská ecommerce má tak stále kam růst.

VYSOKÁ OBLIBA ONLINE NAKUPOVÁNÍ

Díky opravdu vysoké míře digitalize používá téměř 98 % Dánů internet a z toho 96 % pravidelně nakupuje online. Přitom 41 % spotřebitelů používá k online nákupům mobilní telefon.

NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO DÁNSKA POZOR?

Expanze eshopu do Dánska je velice lákává. Cesta k úspěchu ale vyžaduje zkušenosti, dostatek financí a opravdu pečlivou přípravu. Dánští spotřebitelé upřednostňují pohodlí a kvalitní zákaznickou podporu, přičemž roste poptávka zejména po udržitelných a ekologicky šetrných produktech​.

Míra konkurence mezi eshopy je v Dánsku vysoká díky technologické vyspělosti a solventnosti. Na začátku expanze do Dánska tak bude nutné dobře si zanalyzovat dánský trh a konkurenci.

Nejsilnějším hráčem na dánském ecommerce trhu je Zalando, dalšími silnými prodejci jsou Matas, H&M, Boozt nebo Shein. Bude třeba věnovat pozornost implementaci nových trendů, vymýšlení zajímavých věrnostních programů, sbírání pozitivních referencí a dalším aktivitám, které budou při konkurenčním boji nápomocné.

Mezi nejpopulárnější platební metody v Dánsku patří platební karty (Visa a Mastercard), online platby (PayPal, Google Pay, Klarna) a přímé bankovní převody. Dánové často upřednostňují doručování zásilek do parcel shopů (54 %), což poskytuje větší flexibilitu a snižuje náklady na doručení. Jen asi 30 % Dánů preferuje doručení domů.

Průzkum dánského e‑commerce trhu, vaší dánské konkurence a další informace, na co si dát při expanzi eshopu do Dánska pozor, vám rádi připravíme na míru.

PROČ EXPANDOVAT DO DÁNSKA S NK EXPAND?

Jsme profíci na expanzi e‑shopů na nové trhy. Dokládají to naše výsledky. Už od roku 2014 získávají naši klienti pro své e‑shopy nové zákazníky ze všech zemí Evropy. Díky našemu unikátnímu know‑how můžete se svým e‑shopem úspěšně expandovat po Evropě i vy!

KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?

Herbatica

Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.

CO BUDETE PŘI EXPANZI DO DÁNSKA POTŘEBOVAT?

EXPANZE I DO DALŠÍCH ZEMÍ? JASNĚ! S NK EXPAND MŮŽETE EXPANDOVAT PO CELÉ EVROPĚ

DALŠÍ E‑SHOPY, KTERÝM JSME POMOHLI ÚSPĚŠNĚ EXPANDOVAT DO ZAHRANIČÍ

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí