Expanze e‑shopu do Francie

Dveře k frankofonním trhům

68 mil. obyvatel
10,10 % meziroční růst e‑commerce
328 obyvatel na jeden e‑shop

Francie má v Evropě zvučné jméno. Sousedí s největšími evropskými trhy, jako je Německo, Španělsko a Itálie. Z pohledu ecommerce se pyšní dokonce sedmým největším trhem na světě. Pro české eshopy tak představuje velmi zajímavou příležitost. 

PROČ S ESHOPEM EXPANDOVAT
DO FRANCIE

Silný a stabilní růst ecommerce, široká zákaznická základna, geografická blízkost, rozvinutá logistika a snadná dostupnost lokalizace.

SILNÝ A STABILNÍ RŮST E‑COMMERCE

Francouzský ecommerce trh roste stabilně dvouciferným tempem. Společně s rostoucím počtem online nakupujících poskytuje atraktivní příležitost pro zahraniční expanzi.

 

VYSOKÝ POTENCIÁL PRO ZAHRANIČNÍ EXPANZI

Online nakupování se stalo nedílnou součástí života Francouzů. Klíčovými sektory jsou móda, elektronika a kosmetika, které rostou rychlostí 12–18 % ročně.

NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO FRANCIE POZOR?

Při expanzi eshopu do Francie je dobré nezapomínat na pověstný francouzský patriotismus. Francouzi při online nákupech zcela jednoznačně upřednostňují eshopy ve francouzštině. Kvalitní SEO překlad a lokalizace rodilým mluvčím francouzštiny tak bude jasnou volbou.

Až 55 % všech online nákupů je ve Francii realizováno přes mobilní zařízení, což je výrazný posun k pohodlí a flexibilitě při nákupu. Spotřebitelé při online nákupech kladou velký důraz na udržitelnost, což e-shopy nutí nabízet ekologicky šetrné produkty a transparentní dodavatelské řetězce.

Francouzi si stejně jako Němci, Italové nebo Španělé potrpí na kvalitní uživatelské recenze a doporučení. Bude tedy vhodné je hned od spuštění francouzského eshopu sbírat a efektivně používat při komunikaci k zákazníkům.

U platebních metod ve Francii zcela jednoznačně vede platba bankovní kartou (52 %). Mezi ostatní platební metody patří především platba přes digitální peněženky (27 %) a mobilní platby (38 %). Na vzestupu jsou i odložené platby (systém Buy Now, Pay Later), nejčastěji přes aplikace Klarna nebo Alma. Platbu bankovním převodem francouzi volí spíše u významnější nákupy a mezinárodní transakce. Ostatní platební metody jsou ve Francii zanedbatelné. 

Stejně jako v jiných velkých zemích západní Evropy je i ve Francii nejoblíbenějším eshopem Amazon. Mezi další velké online prodejce patří Cdiscount, Vente‑Privee, Auchan nebo Fnac.

Při expanzi e‑shopu do Francie bude nutné věnovat pozornost perfektní francouzštině. Ať už při zmíněném překladu a lokalizaci webu včetně produktových popisků nebo při provozování zákaznické podpory. Francouzi očekávají možnost volání na lokální francouzské telefonní číslo a komunikaci ve francouzštině s rodilým mluvčím francouzštiny.

Průzkum francouzského e‑commerce trhu, vaší francouzské konkurence a další informace, na co si dát při expanzi eshopu do Itálie pozor, vám rádi připravíme na míru.

PROČ EXPANDOVAT DO FRANCIE S NK EXPAND?

Jsme profíci na expanzi e‑shopů na nové trhy. Dokládají to naše výsledky. Už od roku 2014 získávají naši klienti pro své e‑shopy nové zákazníky ze všech zemí Evropy. Díky našemu unikátnímu know‑how můžete se svým e‑shopem úspěšně expandovat po Evropě i vy!

KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?

Herbatica

Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.

CO BUDETE PŘI EXPANZI DO FRANCIE POTŘEBOVAT?

EXPANZE I DO DALŠÍCH ZEMÍ? JASNĚ! S NK EXPAND MŮŽETE EXPANDOVAT PO CELÉ EVROPĚ

DALŠÍ E‑SHOPY, KTERÝM JSME POMOHLI ÚSPĚŠNĚ EXPANDOVAT DO ZAHRANIČÍ

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí