Expanze e‑shopu do Itálie
Západoevropská raketa
Itálie má nejrychleji rostoucí e‑commerce trh v západní Evropě. Nízký počet e‑shopů a vysoká ochota Italů nakupovat online vytváří ideální podmínky pro další růst v následujících letech. Získejte v Itálii nové zákazníky i pro váš e‑shop!
PROČ S E‑SHOPEM EXPANDOVAT DO
ITÁLIE?
Rychlý růst italské e‑commerce, vysoká kupní síla obyvatel a nízký počet e‑shopů zvyšují šance na úspěšný vstup nových e‑shopů na italský e‑commerce trh.
DYNAMICKÝ RŮST E‑COMMERCE
Italský e‑commerce trh meziročně stabilně a intenzivně roste. Další růst se očekává i v dalších letech. Italové navíc ochotně a velmi často nakupují online.
NÍZKÝ POČET E-SHOPŮ
Počet e‑shopů na jednoho obyvatele je stále dost nízký. Italský e‑commerce trh tedy ještě není přesycený a nabízí tak zajímavé příležitosti pro zahraniční e‑shopy.
NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO ITÁLIE POZOR?
Italové si při nakupování v e‑shopech dávají pozor na kvalitní uživatelské recenze a doporučení. Je vhodné je hned od začátku sbírat a aktivně komunikovat směrem k návštěvníkům e‑shopu.
U platebních metod dávejte pozor na to, abyste Italům nabídli způsob placení, který opravdu využívají a preferují. Více než polovina Italů s oblibou platí přes PayPal. Mezi další oblíbené platební metody patří platba kreditní kartou (45 %) nebo debetní kartou (37 %). Nezapomeňte přitom ani na italskou kreditní kartu CartaSi, kterou používá přes 7 milionů Italů a má tak více než 40% podíl na trhu.
Stejně jako v jiných velkých zemích západní Evropy je i v Itálii nejoblíbenějším e‑shopem Amazon. Pokud plánujete prodej přes vlastní e-shop, je vhodné Amazon použít alespoň v začátcích jako druhý prodejní kanál.
Při expanzi bude nutné věnovat pozornost perfektní italštině. Ať už při překladu e‑shopu do spisovné italštiny nebo při provozování zákaznické podpory. Při volání na zákaznickou linku Italové očekávají komunikaci s rodilým mluvčím italštiny a dostupnost podpory na lokálním italském telefonním čísle. Při plánování zákaznické podpory počítejte s tím, že Italové před psaním e‑mailů preferují telefon a volají často a rádi.
Průzkum italského e‑commerce trhu, vaší italské konkurence a další informace, na co si dát při expanzi e‑shopu do Itálie pozor, vám rádi připravíme na míru.
PROČ EXPANDOVAT DO ITÁLIE S NK EXPAND?
KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?
Trenýrkárna / Nedeto
Průzkumy trhu, analýzy klíčových slov, SEO překlady a lokalizace, zákaznická podpora. Prostě kompletní expanze pro Trenýrkárnu a jejich značku Nedeto po téměř celé Evropě.
Kulina
Kulině jsme během tří let pomohli obsadit všech 27 evropských trhů. Nyní se staráme o jejich zákaznickou podporu.
Herbatica
Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.