Expanze e‑shopu do Portugalska
Roustoucí obliba online nákupů
Portugalský e‑commerce trh se dynamicky vyvíjí a růst se očekává i v příštích letech. Zájem o online nakupování je však stále ještě pod evropským průměrem. Pomůžeme vám překonat jazykové bariéry a vytěžit z tohoto rostoucího e‑commerce trhu maximum.
PROČ S E‑SHOPEM EXPANDOVAT DO PORTUGALSKA?
Stabilní a rostoucí portugalská ekonomika, vysoká penetrace internetu, ale především neustále rostoucí zájem Portugalců o online nakupování v lokálních i zahraničních e‑shopech.
ATRAKTIVNÍ A ROSTOUCÍ E‑COMMERCE TRH
Portugalsko je atraktivní destinací díky silné ekonomice, dynamickému růstu e‑commerce a rostoucí oblibě mobilního nakupování. Do roku 2028 se očekává meziroční růst e‑commerce o 8,6 %.
ZÁJEM PORTUGALCŮ O ZAHRANIČNÍ PRODUKTY
Mezi portugalskými spotřebiteli je tradičně vysoký zájem o zahraniční zboží. Pokud máte kvalitní a autentické produkty, máte velkou šanci na rostoucím portugalském trhu uspět a získat nové zákazníky pro váš e‑shop.
NA CO SI DÁT PŘI EXPANZI DO PORTUGALSKA POZOR?
Míra konkurence mezi e‑shopy v Portugalsku je vysoká, což je dáno technologickým rozvojem a solventností obyvatel. Portugalší zákazníci při online nákupech očekávají kvalitu a autenticitu produktů i zákaznických služeb. Expanze e‑shopu do Portugalska proto vyžaduje především důkladnou znalost konkurence, tržního prostředí a oblíbených trendů.
Oblíbenými kategoriemi nakupovaných produktů jsou hobby a volný čas (24 %), následované elektronikou (22 %) a módou (19 %). Stále populárnější je také online nákup potravin a domácího vybavení. Mezi hlavními hráči na trhu dominují Amazon, Worten,pt, Continente.pt, Fnac.pt a Zalando
Portugalci si potrpí na vysokou úroveň zákaznického servisu v rodném jazyce s dostupností na lokálním telefonním čísle. Pozornost je třeba věnovat i kvalitnímu překladu a lokalizaci textů. Jen tak bude e‑shop v očích portugalských online zákazníků působit důvěryhodně.
Velkou výhodou pro vás může být také spolupráce s lokálními logistickými společnostmi, protože Portugalci upřednostňují tuzemské dopravce, oceňují efektivní doručování a bezplatný nebo levný proces vrácení zakoupeného zboží.
Nejčastější platební metodou je Multibanco - systém umožňující platbu přes bankovní převody nebo na bankomatech. Další populární metodou je mobilní aplikace MB Way, kterou využívá až 76 % online nakupujících. Kreditní a debetní karty se používají méně častěji než v jiných evropských zemích, a to pouze u 20 % transakcí. Do platebních metod nezapomeňte zahrnout ani možnost platby na dobírku. Ta je totiž v Portugalsku stále ještě dost populární.
Průzkum portugalského e‑commerce trhu, vaší portugalské konkurence a další informace, na co si dát při expanzi e‑shopu do Portugalska pozor, vám rádi připravíme na míru.
PROČ EXPANDOVAT DO PORTUGALSKA S NK EXPAND?
KOMU UŽ JSME POMOHLI ZÍSKAT V ZAHRANIČÍ NOVÉ ZÁKAZNÍKY?
Trenýrkárna / Nedeto
Průzkumy trhu, analýzy klíčových slov, SEO překlady a lokalizace, zákaznická podpora. Prostě kompletní expanze pro Trenýrkárnu a jejich značku Nedeto po téměř celé Evropě.
Kulina
Kulině jsme během tří let pomohli obsadit všech 27 evropských trhů. Nyní se staráme o jejich zákaznickou podporu.
Herbatica
Úspěšná expanze e-shopu do Maďarska. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %.