Koordinátor zákaznické podpory
Chceš získat zkušenosti v pestrém a zajímavém oboru profesionálních služeb pro e‑shopy expandující do zahraničí? Baví tě cizí jazyky a máš komunikační a organizační schopnosti? Umíš pracovat v týmu, ale zvládneš i samostatnou a zodpovědnou práci? Pošli nám svoje CV na expanze@nk‑expand.cz!
Kancelářská práce v marketingové agentuře. Vhodná práce i pro absolventy nebo po mateřské dovolené. Kanceláře máme v centru Brna, jen 100 metrů od náměstí Svobody. Naši klienti jsou české a zahraniční e‑shopy, pro které poskytujeme zákaznickou podporu v různých jazycích.
Co budeš dělat:
- Naučíš se ovládat programy pro správu zákaznické podpory.
- Poskytovat podporu operátorům zákaznické podpory (pomoc s nastavením programů atp.).
- Zjišťovat zpětnou vazbu z trhu od operátorů a předávat ji klientům.
- Pomáhat s výběrem a zaškolováním nových operátorů.
- V případě potřeby poskytovat zákaznickou podporu v češtině.
Koho hledáme:
- Baví tě kontakt s lidmi a cizí jazyky.
- Máš komunikační a organizační schopnosti.
- Není ti cizí logické a obchodní myšlení.
- Jsi zodpovědný/á.
- Umíš se samostatně rozhodovat a nebojíš se zeptat, když něco nevíš.
- Máš týmového ducha a rád/a se v práci i zasměješ.
- Umíš anglicky na komunikativní úrovni.
- Víš, jak ovládat programy MS Office.
Co z toho budeš mít:
- Fixní mzda s navýšením po zapracování.
- Naučíš se ovládat moderní IT nástroje.
- Zlepšíš se v cizích jazycích.
- Nabereš praktické zkušenosti z projektového managementu a online marketingu.
- Získáš práci s flexibilní pracovní dobou přímo v centru Brna.
Proč právě NK Expand?
- Podnikáme v atraktivním oboru online marketingových služeb.
- Víme, co a jak dělat. I tak se ale neustále vzděláváme.
- Jednáme férově mezi sebou i s našimi klienty.
- Nic netutláme.
- Klienti nám mohou věřit.
- Víme, že naše služby musí klientům přinášet užitek a plnit jejich obchodní cíle.
- V kanceláři máme veselo.
Těšíme se na tvoje CV! Spolu s průvodním e‑mailem nám ho pošli na expanze@nk-expand.cz. Do předmětu zprávy uveď zkratku: „KOORDINÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉ PODPORY“.