SupportBox
SupportBox je helpdeskový nástroj pro e‑shopy, jež Vám pomůže komplexně spravovat zákaznickou péči a zjednoduší expanzi na další trhy.
Pokud vám něco z toho zní povědomě, potřebujete SupportBox:
- Ztrácíte se v tom, kdo má na co odpovídat.
- Občas se stane, že někomu odpovíte 2x, anebo neodpovíte vůbec.
- Chybí vám možnost delegace.
- Vnímáte, že jsou vaše komunikační kanály nepřehledné, protože jich máte spoustu na různých místech.
- Utíkají vám objednávky a vy přicházíte o peníze.
- Máte cizojazyčné kolegy, kteří se ve vašich schránkách špatně orientují.
- Rádi byste expandovali do zahraničí, ale chybí vám znalost cizích jazyků.
Odhoďte obavy z přechodu na jiný systém
SupportBox je velmi jednoduchý helpdeskový nástroj, ve kterém se opravdu rychle zorientujete. Nemusíte se bát, že zůstanete na nastavování aplikace sami. Tým SupportBoxu vám pomůže s přenesením e‑mailových schránek i veškerou integrací. Navíc disponují propracovanou nápovědou, případně můžete využít proškolení vašich kolegů. A pokud ve vás ještě zůstalo zrnko obav, vyzkoušejte si SupportBox na 14 dní úplně zdarma.
Mějte všechny komunikační kanály na jednom místě
V SupportBoxu máte možnost veškerou komunikaci s vašimi zákazníky řešit z jednoho místa. Veškeré e‑mailové schránky, live chat, telefony, ale i Messenger či Instagram pohodlně obsloužíte přímo v aplikaci. Navíc můžete využít šikovných integrací vašich oblíbených nástrojů, jako jsou Upgates, MailChimp, Fapi, Retino nebo Raynet, a tak máte veškeré informace o vašich klientech pod jednou střechou.
Expandujte se SupportBoxem do zahraničí
Máte ve svém týmu cizojazyčné kolegy a máte obavu, že by se v české helpdeskové aplikaci špatně orientovali? Žádný problém. SupportBox lze jednoduše nastavit pro začátek do angličtiny. A jestliže máte operátory, kteří komunikují s vašimi klienty v různých jazycích, pak jich právě tato aplikace umí téměř dvacet.
Udělejte ze své zákaznické péče ziskové centrum
Víte o tom, že podpora nemusí být jen centrem pro odbavování dotazů, ale naopak vám může i docela slušně vydělat? Jeden z pilířů perfektní zákaznické péče je empatický pracovník. A SupportBox takovému člověku může pomoci skrze efektivní automatizace, jakými jsou například pravidla pro příjmy e‑mailů, anebo šablony připravených odpovědí.
A nakonec, co se nedá změřit, to se nedá zlepšit. A tak v SupportBoxu jistě oceníte obsáhlé statistiky.