Analýza důvěryhodnosti e‑shopu
Začněte investovat do online marketingu a placené návštěvnosti vašeho e‑shopu až poté, co se přesvědčíte, že e‑shop je pro zákazníky v zahraničí důvěryhodný a budou v něm nakupovat. Nebo potřebujete odhalit důvody nízkých konverzních poměrů u spuštěného e‑shopu? Analýza důvěryhodnosti e‑shopu vám pomůže!
Finální kontrola před spuštěním e‑shopu v zahraničí
Dali jste si práci s cizojazyčnou analýzou klíčových slov, během SEO překladu klíčová slova důsledně implementovali do všech textů včetně meta dat, lokalizovali jste obchodní podmínky, založili bankovní účet v zahraničí, napojili platební brány, zaškolili cizojazyčnou zákaznickou podporu… A teď se chcete přesvědčit, že vše je perfektní a váš e‑shop bude vypadat autenticky. Tak přesně pro tyto případy je tu analýza důvěryhodnosti e‑shopu!
„Díky kontrole důvěryhodnosti jsme při spuštění našich e‑shopů pro Německo a Velkou Británii přišli na velké množství nedostatků, které by odrazovaly naše zákazníky od uzavření objednávky. Až jsme se divili, kolik nepřeložených softwarových textů, SEO nepřesností a užitečných tipů pro zapracování v obchodních podmínkách nám v NK Expand při kontrole vyreportovali.“
Postup zpracování analýzy důvěryhodnosti e‑shopu
Důvěryhodnostní analýza je zpravidla posledním krokem před ostrým spuštěním e‑shopu v zahraničí. Přichází na řadu po dokončení SEO překladu e‑shopu a dalších prací s tím spojených, a současně ještě předtím, než spustíte placený online marketing a cizojazyčnou zákaznickou podporu.
Zpracování analýzy důvěryhodnosti vašeho e‑shopu u nás udělá rodilý mluvčí daného jazyka, který je současně zástupcem cílové skupiny vašeho e‑shopu.
Dostanete tak od nás relevantní a nezávislý pohled na váš e‑shop od člověka, který zná místní kulturní prostředí a nákupní zvyklosti online zákazníků v dané zemi.
Samotná analýza představuje vizuální kontrolu e‑shopu, při které se zaměříme na tyto činnosti:
- Projdeme nejnavštěvovanější stránky e‑shopu (homepage, kategorie výrobků, sekce o nás atp.) a současně namátkou proklikáme produkty napříč celým e‑shopem. Při této kontrole simulujeme proces výběru produktů návštěvníkem e‑shopu.
- Uskutečníme testovací objednávku, kterou necháme proběhnout včetně související e‑mailové komunikace. Během objednávky zkontrolujeme nákupní proces a ujistíme se, že odpovídá místnímu prostředí.
- Zkontrolujeme správné zobrazování a zalamování textů na webu, grafické prvky, kontext a celkový layout stránek.
- Výstupem analýzy důvěryhodnosti je report potřebných úprav, který vám zašleme k zapracování. Implementace změn probíhá na vaší straně, náš překladatelský tým je samozřejmě k dispozici pro případné dotazy či nejasnosti.
Přínosy důvěryhodnostní analýzy pro e‑shop
- Otestujete si novou jazykovou mutaci vašeho e‑shopu ještě předtím, než začnete investovat do placených PPC kampaní.
- Získáte nezávislý pohled na váš e‑shop a jeho fungování od rodilého mluvčího, který je současně zástupcem vaší cílové skupiny v dané zemi.
- Omezíte riziko, že spustíte e‑shop, který bude působit neautenticky a cize, a ve kterém nebudou chtít místní zákazníci nakupovat.
- V reportu změn dostanete spoustu zajímavých tipů na vylepšení vašeho e‑shopu. Ze zkušenosti víme, že report obsahuje mnoho originálních podnětů, které naši klienti oceňují.
Jen důvěryhodné e‑shopy mají v zahraničí šanci uspět
Zpracování kvalitní důvěryhodnostní analýzy je komplexním a náročným procesem. Její zpracování vyžaduje pečlivý výběr rodilého mluvčího, který spadá do cílové skupiny e‑shopu a orientuje se v nabízených produktech. Jen tak se ve výsledném reportu dobereme k doporučením, která pro e‑shop budou relevantní a přínosná.
Investice do analýzy důvěryhodnosti e‑shopu je nízká a velmi rychle se vám vrátí v podobě vyšších konverzních poměrů návštěvník / objednávka.
Specialisté v NK Expand se na důvěryhodnostní analýzy cizojazyčných e‑shopů dlouhodobě specializují. Kontaktujte nás pro bližší informace.