Jak začít prodávat na Amazonu – úvodní analýza
Na základě čísel a dat zjistíme, zda ve vašem případě dává expanze přes Amazon smysl. Společně identifikujeme vhodné produkty, zjistíme jejich potenciál pro prodej na Amazonu a detailně prověříme i vaši konkurenci.
Pomůžeme vám zorientovat se na Amazonu v záplavě dalších prodejců a získat konkurenční výhody hned na začátku. Díky našim profesionálním nástrojům a metodám se nemusíte starat o složité a časově náročné analýzy – vše za vás zařídíme.
Identifikace vhodných produktů pro prodej na Amazonu
Společně projdeme vaše produktové portfolio a na základě posouzení řady dílčích metrik identifikujeme produkty, které mají potenciál v konkurenci na Amazonu uspět.
Základní pravidla pro výběr produktů na Amazonu
- Prodejní cena – ideálně v rozmezí od cca 20 do 100 €
- Stálost a neměnnost – produkt se nebude měnit a bude se prodávat delší dobu
- Marže – na Amazonu doporučujeme prodávat produkty s vyšší marží
Analýza konkurentů na Amazonu
Pomocí moderních nástrojů identifikujeme vaše konkurenty a podíváme se na objemy prodejů, cenové hladiny a další data.
Analýza produktových listingů pro prodej na Amazonu
Zkontrolujeme nadpisy, produktové popisky, obrázky, bulletpoint seznamy a další parametry vašich konkurentů, abychom odhalili jejich silné a slabé stránky.
SEO klíčová slova pro produktové stránky
Zjistíme, jaká klíčová slova používají vaši konkurenti, a optimalizujeme váš listing, abyste získali lepší vizibilitu a návštěvnost vašich produktových stránek.
Cenová strategie pro úspěšný prodej na Amazonu
Porovnáme ceny, slevy a promo akce konkurentů, abyste mohli nastavit konkurenceschopné ceny a dokázali z návštěvníků vašich produktových stránek udělat platící zákazníky.
Marketingová strategie pro prodej na Amazonu
Znalyzujeme komunikační kanály a reklamní kampaně konkurentů, abychom vám pomohli vytvořit a nastavit co nejefektivnější PPC kampaně pro prodej vašich produktů.
Recenze zákazníků
Poskytneme vám zpětnou vazbu na základě recenzí a hodnocení konkurentů. To vám pomůže dále vylepšovat produktové listingy.
Měsíční reporting prodeje na Amazonu
Na měsíční bázi monitorujeme prodeje a promo akce konkurentů, abyste měli přehled o aktuálních trendech a výkonech na trhu.
Díky naší službě analýzy konkurenceschopnosti získáte detailní přehled o konkurenčním prostředí na Amazonu. To vám umožní efektivněji plánovat a neustále zlepšovat vaše prodeje na Amazonu.