Jak začít prodávat na Amazonu – úvodní analýza

Na základě čísel a dat zjistíme, zda ve vašem případě dává expanze přes Amazon smysl. Společně identifikujeme vhodné produkty, zjistíme jejich potenciál pro prodej na Amazonu a detailně prověříme i vaši konkurenci.

Pomůžeme vám zorientovat se na Amazonu v záplavě dalších prodejců a získat konkurenční výhody hned na začátku. Díky našim profesionálním nástrojům a metodám se nemusíte starat o složité a časově náročné analýzy – vše za vás zařídíme.

Identifikace vhodných produktů pro prodej na Amazonu

Společně projdeme vaše produktové portfolio a na základě posouzení řady dílčích metrik identifikujeme produkty, které mají potenciál v konkurenci na Amazonu uspět.

Základní pravidla pro výběr produktů na Amazonu

  1. Prodejní cena – ideálně v rozmezí od cca 20 do 100 €
  2. Stálost a neměnnost – produkt se nebude měnit a bude se prodávat delší dobu
  3. Marže – na Amazonu doporučujeme prodávat produkty s vyšší marží

Analýza konkurentů na Amazonu

Pomocí moderních nástrojů identifikujeme vaše konkurenty a podíváme se na objemy prodejů, cenové hladiny a další data.

Analýza produktových listingů pro prodej na Amazonu

Zkontrolujeme nadpisy, produktové popisky, obrázky, bulletpoint seznamy a další parametry vašich konkurentů, abychom odhalili jejich silné a slabé stránky.

SEO klíčová slova pro produktové stránky

Zjistíme, jaká klíčová slova používají vaši konkurenti, a optimalizujeme váš listing, abyste získali lepší vizibilitu a návštěvnost vašich produktových stránek.

Cenová strategie pro úspěšný prodej na Amazonu

Porovnáme ceny, slevy a promo akce konkurentů, abyste mohli nastavit konkurenceschopné ceny a dokázali z návštěvníků vašich produktových stránek udělat platící zákazníky.

Marketingová strategie pro prodej na Amazonu

Znalyzujeme komunikační kanály a reklamní kampaně konkurentů, abychom vám pomohli vytvořit a nastavit co nejefektivnější PPC kampaně pro prodej vašich produktů.

Recenze zákazníků

Poskytneme vám zpětnou vazbu na základě recenzí a hodnocení konkurentů. To vám pomůže dále vylepšovat produktové listingy.

Měsíční reporting prodeje na Amazonu

Na měsíční bázi monitorujeme prodeje a promo akce konkurentů, abyste měli přehled o aktuálních trendech a výkonech na trhu.

Díky naší službě analýzy konkurenceschopnosti získáte detailní přehled o konkurenčním prostředí na Amazonu. To vám umožní efektivněji plánovat a neustále zlepšovat vaše prodeje na Amazonu.

KOMU UŽ JSME PŘI EXPANZI DO ZAHRANIČÍ POMOHLI

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí