Jak založit účet na Amazonu
Založení účtu prodejce na Amazonu je klíčovým krokem pro expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí. Amazon vám přináší příležitost prodávat více než 300 milionům online zákazníků z nejrozvinutějších e‑commerce trhů na světě.
Registrace a založení účtu prodejce Amazonu Seller Central
Proces založení účtu na Amazonu zahrnuje několik kroků od registrace a ověření údajů až po listing produktů a spuštění prodeje. S pomocí NK Expand zajistíte, že vše proběhne hladce a rychle.
Co od vás potřebujeme:
- Platné IČ
- Údaje jednatele (jméno, adresa)
- Občanský průkaz jednatele
- Platební informace
Amazon většinou požaduje i další potvrzující údaje, které se váží k jednateli:
- Výpis z bankovního účtu
- Účet za plyn, elektřinu nebo internet
Kroky založení účtu:
- Předání potřebných informací
- Registrace účtu na Amazon.de
- Nastavení a verifikace platebních údajů
- Doplnění dodatečných požadovaných údajů
- Nastavení adres
- Přidání produktů
- Optimalizace a spuštění
Podmínky:
Musíte splňovat právní požadavky Amazonu a mít řádně zaregistrovanou firmu s platným IČ. Dále se zavazujete dodržovat podmínky Amazonu, poskytovat pravdivé a přesné informace a hradit poplatky za prodej na Amazonu.
Celým procesem založení účtu v Amazon Seller Central vás provedeme prostřednictvím videohovoru. Registrace tak proběhne hladce a bez zbytečných obtíží.
Registrace do systému LUCID a další povinnosti pro prodejce na Amazonu
Podmínky pro prodej na Amazonu se liší podle země, ve které chcete svoje produkty zákazníkům prodávat. U Německa, Rakouska a řady dalších zemí je povinností prodejce přihlásit se k platbám za ekologickou likvidaci obalů. O dalších aktuálních povinnostech pro prodejce na Amazonu vás budeme informovat při registraci a založení účtu.