Zákaznická podpora v zahraničí

Pro úspěšnou expanzi eshopu do zahraničí je kvalitní zákaznická podpora provozovaná v lokálním jazyce nutností. Lokální telefonní číslo a operátor jako rodilý mluvčí místního jazyka výrazně zvyšují důvěryhodnost eshopu v očích zákazníků. Uspějte v zahraničí i s vaším eshopem!

Profesionální zákaznická podpora NK Expand

Kvalitní zákaznická podpora je klíčovým prvkem každého eshopu. Zákazníci oceňují možnost kontaktovat eshop na lokálním telefonním čísle. Své dotazy chtějí pokládat ve svém mateřském jazyce a očekávají, že odpověď ve stejném jazyce dostanou i nazpět. Jen tak na ně eshop působí důvěryhodně jako lokální firma.

“NK expand pro nás dělá překladatelské služby a zajišťuje v zahraničí zákaznickou podporu. Nejvíce oceňuji profesionální, rychlý a proaktivní přístup. Zpětná vazba zákazníků na zahraniční zákaznickou podporu je velmi dobrá. Dokonce je mnody lepší než u lokálních eshopů. Jsme spokojeni.”

Managing Director e‑shopu prodávající techniku na úpravu vzduchu

Zvýšíte důvěryhodnost vašeho e‑shopu v očích lokálních návštěvníků

Ušetříte náklady na vlastní zaměstnance, kteří jsou vždy dražší

Od operátorů zákaznické podpory budete znát novinky z lokálního trhu

Získáte konkurenční výhodu před e‑shopy bez lokální zákaznické podpory

Zvýšíte konverzní poměr návštěvníci e‑shopu / počet uskutečněných objednávka

Získáte funkční zákaznickou podporu v cizím jazyce

Úvodní nastavení a kvalitní zaškolení je základ

Před spuštěním zákaznické linky věnujeme pozornost důkladnému zaškolení operátorů. Chceme, aby operátor fungoval jako externí člen obchodního týmu vašeho e‑shopu. Detailně jej zaškolíme na produktovou nabídku vašeho eshopu, sezónnost produktů, ovládání systému pro evidenci objednávek, obvyklé i specifické požadavky zákazníků atp. Díky této pečlivé přípravě funguje zákaznická podpora NK Expand téměř autonomně. Pouze asi 5 % dotazů eskalujeme na provozovatele eshopu, zbývajících 95 % dotazů vyřeší naši operátoři sami.

Dotazy zpracováváme okamžitě nebo v několika dávkách denně tak, aby byli zákazníci eshopu s rychlostí odpovědí spokojeni a nákup neodkládali.

Komunikační kanály zákaznické podpory NK Expand v zahraničí:

  • e‑mailová zákaznická podpora (dotazy z emailu, poznámky u objednávek)
  • komunikace na sociálních sítích (komentáře pod příspěvky na sociálních sítích, zprávy přes Messenger aj.)
  • telefonická zákaznická linka (dotazy k charakteru prodávaných výrobků, způsobu doručení a provedení platby, procesu vrácení zboží aj.)
  • live chat zákaznická komunikace

„Jsme nadšení, že počet operátorů zákaznické podpory můžeme u NK Expand v průběhu roku flexibilně měnit. Třeba u Francie využíváme tři operátory v době hlavní sezóny a jen jednoho operátora mimo sezónu. Šetří nám to spoustu peněz.“

Majitel e‑shopu s automobilovým příslušenstvím

Kontaktujte nás! Provedeme analýzu vašich potřeb a nastavíme s vámi proces zákaznické podpory tak, aby v dané zemi a jazyce fungoval co nejlépe. Intenzita dotazů se totiž v jednotlivých zemích významně liší. Například zákazníci v Německu používají telefonickou podporu mnohem méně než například v Maďarsku nebo Rumunsku. Je dobré na to pamatovat. Ať neplatíte za služby, které nevyužijete naplno a vaši zákazníci je neocení.

ZÁKAZNICKOU PODPORU PRO VÁS ZAJISTÍME V TĚCHTO ZEMÍCH

KOMU UŽ JSME PŘI EXPANZI DO ZAHRANIČÍ POMOHLI

Případové studie

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Zavolejte nám

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí

Napište nám e‑mail

NK Expand | Pomáháme expandovat do zahraničí