Zákaznická podpora v zahraničí
Pro úspěšnou expanzi e‑shopu do zahraničí je kvalitní zákaznická podpora provozovaná v lokálním jazyce nutností. Lokální telefonní číslo a operátor jako rodilý mluvčí místního jazyka výrazně zvyšují důvěryhodnost e‑shopu v očích zákazníků. Uspějte v zahraničí i s vaším e‑shopem!
Profesionální zákaznická podpora NK Expand
Kvalitní zákaznická podpora je klíčovým prvkem každého e‑shopu. Zákazníci oceňují možnost kontaktovat e‑shop na lokálním telefonním čísle. Své dotazy chtějí pokládat ve svém mateřském jazyce a očekávají, že odpověď ve stejném jazyce dostanou i nazpět. Jen tak na ně e‑shop působí důvěryhodně jako lokální firma.
“NK expand pro nás dělá překladatelské služby a zajišťuje v zahraničí zákaznickou podporu. Nejvíce oceňuji profesionální, rychlý a proaktivní přístup. Zpětná vazba zákazníků na zahraniční zákaznickou podporu je velmi dobrá. Dokonce je mnody lepší než u lokálních e‑shopů. Jsme spokojeni.”
Zvýšíte důvěryhodnost vašeho e‑shopu v očích lokálních návštěvníků
Ušetříte náklady na vlastní zaměstnance, kteří jsou vždy dražší
Od operátorů zákaznické podpory budete znát novinky z lokálního trhu
Získáte konkurenční výhodu před e‑shopy bez lokální zákaznické podpory
Zvýšíte konverzní poměr návštěvníci e‑shopu / počet uskutečněných objednávka
Získáte funkční zákaznickou podporu v cizím jazyce
Úvodní nastavení a kvalitní zaškolení je základ
Před spuštěním zákaznické linky věnujeme pozornost důkladnému zaškolení operátorů. Chceme, aby operátor fungoval jako externí člen obchodního týmu vašeho e‑shopu. Detailně jej zaškolíme na produktovou nabídku vašeho e‑shopu, sezónnost produktů, ovládání systému pro evidenci objednávek, obvyklé i specifické požadavky zákazníků atp. Díky této pečlivé přípravě funguje zákaznická podpora NK Expand téměř autonomně. Pouze asi 5 % dotazů eskalujeme na provozovatele e‑shopu, zbývajících 95 % dotazů vyřeší naši operátoři sami.
Dotazy zpracováváme okamžitě nebo v několika dávkách denně tak, aby byli zákazníci e‑shopu s rychlostí odpovědí spokojeni a nákup neodkládali.
Komunikační kanály zákaznické podpory NK Expand v zahraničí:
- e‑mailová zákaznická podpora (dotazy z e‑mailu, poznámky u objednávek)
- komunikace na sociálních sítích (komentáře pod příspěvky na sociálních sítích, zprávy přes Messenger aj.)
- telefonická zákaznická linka (dotazy k charakteru prodávaných výrobků, způsobu doručení a provedení platby, procesu vrácení zboží aj.)
- live chat zákaznická komunikace
„Jsme nadšení, že počet operátorů zákaznické podpory můžeme u NK Expand v průběhu roku flexibilně měnit. Třeba u Francie využíváme tři operátory v době hlavní sezóny a jen jednoho operátora mimo sezónu. Šetří nám to spoustu peněz.“
Kontaktujte nás! Provedeme analýzu vašich potřeb a nastavíme s vámi proces zákaznické podpory tak, aby v dané zemi a jazyce fungoval co nejlépe. Intenzita dotazů se totiž v jednotlivých zemích významně liší. Například zákazníci v Německu používají telefonickou podporu mnohem méně než například v Maďarsku nebo Rumunsku. Je dobré na to pamatovat. Ať neplatíte za služby, které nevyužijete naplno a vaši zákazníci je neocení.